Tuesday, June 29, 2010

YEAH! THAT'S ME

Ekonomi
- ayam harga banglo
- gula kena sembunyi bunian
- tepung kena kidnap
- pall mall menthol RM7.80 sahaja..
- minyak setong ok lagi..
- karipap inti angin

Bolasepak
- halau balik kulit hitam dan putih
- pemain rambut pacak dan stylo
- gaji tak bank-in
- hooligan di stadium
- padang jarak padang mat sirat
- bini aku pelakon woo..

Pendidikan
- mathematic bahasa inggeris baru urban..
- cikgu pelempang murid pelempang cikgu
- uniform perempuan seksi sangat la..
- saya bangga saya hadir ke sekolah hari ini
- cikgu suka main bola, hari-hari cikgu tidur..

Rakyat
- 1malaysia
- gereja dan masjid injured
- sila mendaftarkan diri anda..
- rakyat digesa aplikasikan facebook dalam kehidupan. Cari 1malaysia dan klik join..

Kesihatan
- wabak kH1Nz1r
- video seks gambar tak HD
- hospital bocor
- anak saya meninggal akibat kecuaian
- saya pun bomoh temberang juga..


Internet
- iklan lucah
- jom DOTA?
- www.redtube.com
- line takda la kat sini..
- sini pun takda..
- aku dapat tapi 1 bar..


Jenayah
- Baby buang je baby tu..
- kesian la nak sebat, kompoun dah la..
- Angkat motor lu kejar gua tengok..
- saya cuma melindungi diri saya..
- pak hitam tu ayat manis bukan main..


Remaja
- bohsia herzogovina
- berArak
- lelaki lombok lelaki paling hensem dalam dunia
- kemasukan muzik setan black metal. Linkin Park dan My Chemical Romance contohnya..
- shuffle itu seni
- t-shirt taipografi
- jom jom jom..jom heboh heboh
- untuk kepastian, kita terjah. Jangan bagi artis ni bikin panas..


Mobil
- bodi titanium tahan karat
- konvert kereta jepun baru stylo
- sila naikkan cermin kereta encik sekejap..
- I cuma nak boyfren naik kereta Honda! ! !


Teknologi
- papa jahat ! !
- anak saya tak bersalah. Saya ibunya. Saya lebih kenal dia..
- ‘1 000 000 mendoakan kejayaan sipolan’
- lagi blogger hina Tok Janggut
- Youtube diminta hentikan penyebaran video berbaur itu..
- mak, nak Blekberi!


Kemiskinan
- pengemis bergaji rm3k
- abang derma dapat tisu free..
- siput babi masak 1 rasa
- 2 minit saja masak,mudah kan?


Jalanraya
- kolam ternakan ikan berjaya
- bos, tayar Silverstone baru 2 bijik berapa?aha,spring sekali..
- cucuk kereta depan komfem lepas. Habis kuat palang kena bumbung..
- Honk! Honk! Honk!


Ketua
- main-main..
- islam adahari
- melayu mudah lupa..
- 1malaysia!
- sila periksa anus saya..


Pembangunan
- tiang istana Sulaiman
- piramid tak siap ada singa kiut lagi
- bila hujan kami kat dalam ni pasti akan kebasahan..
- Godzilla pijak stadium
- masjid berwajah misteri
- dah jadi shopping kompleks sekolah saya dulu ni..
- penjara aku pun dah jadi gak la..
- nasib universiti aku tak jadi..


Pertahanan
- ikan paus tak reti selam
- sesibur tak reti terbang
- roti canai, rendang tok, teh ais di angkasa lepas..

No comments:

Post a Comment