hit counter dreamweaver

Friday, January 28, 2011

Penatlah



Gua penat nak melayan segala macam jenis karenah manusia. Gua penat sangat-sangat. Lu orang tak tahu letih ke? Hari-hari ada je karenah lu orang. Mungkin lu orang ingat gua ni robot agaknya. Tu pasal lu orang rasa gua ni takkan penat,takkan merungut kan? kan?

Alangkah bagusnya kalau sememangnya gua ni sebuah robot. Aman hidup gua. Tak payah nak melayan karenah lu orang. Gua bukan ada hati dan perasan pon. Gua kan robot. Itu lu orang kenalah faham. Dalam banyak-banyak hari,gua minta 1 hari je untuk lu orang layan karenah gua plak. Bolehkan? Masa tu lu orang akan rasa sendiri apa yang gua rasa selama ni. Baru padan dengan muka lu orang.



Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.

No comments:

Post a Comment