hit counter dreamweaver

Sunday, March 28, 2010

6.30 a m


Tepat jam 6.10 pagi,aku bangun dari tidurku. Aku rasa seolah² ada sesuatu yang tidak kena. Tidurku tergendala. Hatiku tidak tenteram. Seperti sesuatu telah terjadi. Aku mengambil masa untuk memikirkan tentang apa jua benda yang telah membuat aku terjaga dari tidurku.

Adakah aku merindui si Dia? Itu sudah pasti. Aku amat merindui si Dia. Terlalu merindui.
Aku duduk di depan desktop aku kemudian aku berfikir sejenak. Adakah si Dia pon merindui aku?

Bermacam-macam soalan bermain difikiranku. Adakah si Dia bahagia bersamaku? Adakah kami masih seperti dulu?

ARRGHHH ! Otak aku semakin buntu untuk berfikir.

Tanpa membuang masa, aku pon teros login account facebook aku. Alangkah terkejutnya aku bila aku dapati wall si Dia sudah tidak lagi boleh ku lihat.

Apakah yang telah terjadi? Apakah yang telah si Dia lakukan kali ini?

Aku pon cube bertanyakan pada si Dia melalui windows live messenger.


Tiba-tiba satu jawapan yang tidak aku duga langsung keluar dari mulut dia.
Sepupuku cuba memujuk si Dia menjadi teman wanita sepupuku.

Aku dapat agak apa agenda sepupuku apabila dia bercakap tentang taraf di dalam facebook.

Mesti ada something yang goes wrong.

Sama ada sepupuku aku itu kesempitan duit atau inginkan sesuatu dari si Dia.

Aku lebih mengenali sepupuku berbanding si Dia.

Sungguh bangsat perangai sepupuku itu.

Kalau dah terdesak sangat. Kenapa mesti teman wanita aku menjadi mangsa kau wahai bangsat ?



Siap cakap pasal kahwin lah apa lah. Kalau kau cakap macam tu dekat aku. Aku dah boleh agak dah kau ni manusia macammana. Kau nakkan something dari si Dia. Kau akan gunakan si Dia untuk kepentingan hidup kau.

Bangsat sungguh perangai kau wahai jantan pukimak !

No comments:

Post a Comment